Sider

lørdag den 27. marts 2010

Mest rester og små poser fra fryseren...

Hmm... det bliver ikke til så meget mad at skrive om. Jeg har besluttet mig til at sælge mit fine hus, som jeg ikke rigtig har råd til at bo i. Ikke bare det halve, som jeg først tænkte. God beslutning, det mærkes tydeligt. Og det handler om en ting, og ikke mit helbred eller noget med en af dem, jeg elsker - det mærkes også tydeligt.

Men alligevel føles det som kroppen har været ud at løbe maraton - ja, måske endda den igennem Medocs vinmarker med smagsprøver på vine og østers langs ruten... skal måske møde konditoren dernede i år...

Mmm....

Maden bliver så mest diverse gemmer fra fryseren og andre rester. Jeg tror ikke engang, jeg gider at stege den kalvelever, jeg købte i dag... med bacon, bløde løg - yndlingskombination - og braiseret Trevisio radicchio. Det lyder ellers godt.... i morgen... jeg tror, jeg er mør nok til at se X-faktor...

Ingen kommentarer: