Sider

mandag den 26. november 2007

Mozzarella på

Jeg blev en illusion fattigere i dag. Var i Østre Landsret for første gang, indkaldt som vidne i en udramatisk skattesag. Hold op, hvor blev jeg harm over den tone, den anden parts advokat brugte når han udspurgte mig. Det handlede ikke om at høre hvad jeg sagde, men om at udtrykke sin mistanke om, at jeg nok løj. Hvilket jeg slet ikke gjorde. Hvor plat!

Har ellers meget arbejde, så det blev en hurtig middag. Faktisk en opvarmet rest af i gårs hurtig middag.

Langtidsbagte tomater - fra fryseren, det kunne de fint - i bunden, et halvt glas gode grillede artiskokker i olie og lidt soya'kød', som jeg eksperimenterer med at lave, på. Så olie, salt og peber og en del mozarella ud over. Bøffelmælks-.
Det tog en halv time i går, 10 min. i dag. Pizza uden bund, nogle gode grissini og et glas vin til.

Vinen er også en rest fra i går, holdt i køleskabet med vakumlukker på. Le Ragose Valpolicella Ripasso 'Le Sassine' 2003. Købt hos Carlo Merolli. Lækker vin. Lækker f
ast food.

Ingen kommentarer: