Sider

onsdag den 25. juli 2007

Mere morgenfrugt

I år skulle det være, at jeg prøvede at lave engelsk stikkelsbær fool. Det nåede jeg ikke, i hvertfald ikke af egne bær. Så har jeg spist dem til morgenmad et par dage, og tager i stedet til Paris og ser slutningen af min stakkels Tour de France på Champs Élysées. Jeg glæder mig vildt til at være i den skønne by. Det er ekstra spændende denne gang, fordi vi skal bo i en lejlighed, som vi har byttet til ferien gennem Home Exchange.

Var ude og spise vietnamesisk i går på LeLe på Vesterbrogade. Lejligheden var min søde andengenerationsinvandrers fødselsdag. Tillykke med det, din blandings-gentleman!

Fik blandt andet nogle små ruller og pakker med forskellige velsmagende kombinationer af kylling, tigerrejer, koriander, thai basilikum, chili mma. Sød tjener, og ingen stress for at blive færdig, selv om der var mange ventende folk. Behageligt, små-chikt pariserinteriør.

Ingen kommentarer: