Sider

tirsdag den 19. februar 2008

1 års fødselsdag!

Det er vildt, Jonas kogebog er et helt år gammel... og to dage inde i år 2. Jeg anede ikke da jeg startede, at det ville være så sjovt, at jeg ville nyde det så meget.

Dagen blev markeret med dessert
sammen med mine dejlige madklubsgæster - den ikke så lidt bitter pomerans-mandelkage fra forleden, nu overtrukket med chokolade. Nice try, men bitterheden er ikke sådan til at få bugt med. Jeg prøver med halvt så meget pomeransskal næste gang.

Vi fik creme brulée med røget the til. Wauw...

Det går også rigtig stærkt
her i køkkenet for tiden. Vi har snakkede om det nogle gange - og i torsdags startede kokke-Kathrine og jeg vores nye super mad-oplevelsesfirma, The Food Agency. En videreudvikling af Mad med mere plus alt det, Kathrine kan og vil. Det gør mig svimmel... spændt... enormt glad. Det er den bedste fødselsdagsgave mit madhjerte kan få.

På torsdag skal vi fotograferes til den nye hjemmeside. Jeg har gjort noget fedt og lidt out of character, og fået en ekstraordinær halv times make-up tid hos frisøren. Tak Jeannette!

Ingen kommentarer: