Sider

torsdag den 22. april 2010

Hjemme igen

Udskrevet, livmoderløs, så godt som sikkert uden kræftceller i kroppen og i the land of the living. Jeg er lykkelig, uden helt at have absorberet de sidste par ugers drama i mit liv.

Dette er en blog om mit madliv, desværre er det alt det andet på hospitalet, der er værd at skrive om. Så professionel behandling, nålestikning, opskæring, medicingivning, medmenneskelige pasning af kyndige sygeplejersker. Min dybeste respekt og taknemmelighed.


Men maden, for pokker. Det må der gøres noget ved. Jeg har lavet kurser hos Centralkøkkenet i Herlev, hvor maden er lækker, jeg ved, det kan lade sig gøre. Jeg hader at anklage folk, der ligger deres gode energi i, at gøre det, de synes er godt. Men nej, nej, nej.... og ja, det betyder virkelig noget, når man ligger der med udsigt til fødderne i støttestrømper...

2 kommentarer:

Malou Klidmoster sagde ...

OMG - sikke en omgang. Jeg har været håblæst bagefter i blogland, men er ved at indhente det forsømte.

Jeg krydser alle fingre og håber at de fik det hele!

Mange kærlige og helbredende tanker
Malou

kimmm sagde ...

Ja, et par vilde uger. Tak for de kærlige tanker, Malou.